مدیركل دفتر بازرسی وزارت بهداشت عنوان كرد؛
انتقاد از خدمات مراكز درمانی را با ۱۹۰ اطلاع دهید
دکتر ایزی: مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اظهار داشت: هموطنان می توانند انتقاد یا شکایت خودرا با سامانه 190 مطرح کنند.
به گزارش دکتر ایزی به نقل از مهر، محمد حسین حیدری در نشست خبری امروز اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم موجب می شود تا کادر درمان هم کمی آسوده باشند. وی به سامانه ۱۹۰ اشاره نمود و اضافه کرد: در صورتیکه مردم شکایت و یا انتقادی در حوزه بهداشت و درمان، اورژانس و دارو و همین طور تعرفه خدمات درمانی دارند می توانند با شماره ۱۹۰ تماس و پیشنهادات خودرا مطرح کنند. مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اشاره کرد: در اسرع وقت انتقادات و شکایات بررسی و پیگیری خواهد شد. حیدری اظهار داشت: سامانه های ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به دلایلی از مدار ارتباطی خارج شده اند و هموطنان با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.
منبع: drez.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب